Осврт форумаша

Osvrt forumaša: Malo o fk, kondiciji…

Dakle ovako – ja sam gledao utakmicu protiv NP na stadionu. Posle sam odgledao i neke delove utakmice na youtube-u. I ponovicu da su Frimpong i Boace spremniji od nasih igraca. I Milic ce da pokaze da je spremniji kada bude zaigrao (verovatno u sledecoj utakmici). U principu, svaki novajlija je spremniji od nasih igraca, a posle par polusezona, njegova fizicka sprema opada. Najbolji primer je Donald. I na stadionu, i na TVu se primeti da smo slabije trcali u drugom poluvremenu. Stvar nije tako uocljiva, jer NP nije presao pola terena. Neki igraci su poceli da “trokiraju” od recimo 55tog/60tog minuta (Le Talek, Petkovic), neki malo kasnije (Donald, Ruiz) a neki su zadrzali visok nivo skoro do samog kraja (Plavsic, i Andjelkovic, koji je istini za volju malko usporio na kraju, ali nije mu zameriti). Za jedno 7-8 kola, i oni najspremniji ce da trokiraju oko 60-65tog minuta, kao sto je bilo na jesen. I tada nasa igra staje, i pretvara se u mucenje.

Ja uopste nisam pricao da li je neko pojacanje ili nije, iskljucivo sam se bavio fizickom spremom igraca. Ona uopste nije zadovoljavajuca, a najdrasticniji primer je Ludogorec, kada smo od 60tog minuta odugovlacili sa igrom jer nismo mogli da potrcimo, i isli na produzetke (sa daleko spremnijim protivnikom). Sada ce neko da kaze kako je to Ludogorec, koji igra prolece u Evropi, a ja sam naucio da poredim Zvezdu sa Realom, Barselonom, Bajernom, itd. Nazalost, ne bih ni smeo da razmislim kako recimo izgleda Zvezda kada se kondiciono uporedi sa Bajernom. Mi istini za volju skoro nikada nismo ni izgledali kondiciono mocno (osim za vreme Bata Staneta), ali smo to nadoknadjivali nekim drugim kvalitetima. Ovo sada je nedopustivo za Zvezdu. I bas me briga ko je trener, ja cu da verujem svojim ocima, i da pisem o stvarima koje mi se svidjaju i ne svidjaju. Mozda kondicioni trener nije potreban, ali neko onda igracima treba da kaze da dodju kondiciono spremni na pripreme, i da im uruci plan za odrzavanje/poboljsanje kondicije. Ono sto je dodatni problem je sto se na kondiciji radi dugorocno, a mi smo izgubili vremena.

Sto se tice klupe, tu je stvar mnogo komplikovanija, i govori o klubu u celini – bez plana, bez strategije, bez ideje. Za 18 mesta nama konkurise 35+ igraca pod ugovorom (da li zna neko koliko tacno imamo igraca – nisam mogao da nadjem taj podatak). Izmedju ostalog mi imamo recimo Ristica, koji je, ako sam dobro shvatio prodat. I sta raditi sa njim? Da igra? Umesto da uigravamo tim za leto i vrsimo selekciju ko moze/ko ne moze. Levog beka? Tu imamo Andjelkovica i Milosevica. Sredina? Opet visak. Poletanovic je slican primer – ako smo mislili da nije za nas, i jasno je da necemo otkupiti ugovor (bar se nadam) onda ga je trebalo vratiti na zimu. Posteno prema njemu, prema njegovom klubu, prema Zvezdi, prema drugim igracima. Zbog njega recimo Racic nije ni na klupi, i ne napreduje. A od tog Racica treba da uzmemo pare kojima cemo da vratimo deo duga. O fenomenu Sikimic ne bih, ali bi u svakom slucaju radije video Vucicevica ili Romanica na klupi umesto njega. I tako imamo ko zna koliko slicnih prica u ovom trenutku.

Ugo – imao je ponude, hteo je da ide, nije dobio dozvolu. Naravno da je bio nezadovoljan, i doslo je do sukoba. Onda je “sklonjen” iz tima, cena mu je (verovatno) pala i time je Zvezda po vise osnova izgubila. Po pitanju lose atmosfere, po pitanju para, po pitanju da je mogao neki klinac da upadne u tim (od 18) itd…