Осврт форумаша Фудбал Фудбал/Омладински погон

Osvrt forumaša: analiza klase ’98 u jesenjem delu Omladinske lige Srbije

Odgledah desetak utakmica omladinaca sto sam propustio ove polusezone, doneo mi drugar.

Generacija je zaista tanka, ne igraju oni lose, timski to fino izgleda, i bolje od proslogodisnjih omladinaca, ali nema igraca za prvi tim.

Stankovic je dobar golman, ima super osecaj, vidi se da kapira igru. Ipak ume da zabaguje, i ispucava gore od Kahrimana. Ali da, prvi tim, ima stofa. Kovacevic nije branio.

Odbrana mi se dopada, stopere igraju Pejovic i Jovanovic, i obojica imaju smisla za fudbal, posto su pre igrali zadnjeg veznog, ali i deciju gradju, pogotovo Jovanovic. Pejovic cesto iznosi loptu i od njega uglavnom pocinju napadi. Ima stofa, ali ga vise vidim kao beka ili zadnjeg veznog. Jovanovic pouzdan, ali sitan. Filip Stankovic igra sve u odbrani, i njemu je Djuric promenio poziciju, uglavnom igra desno ili levo, mada i on je mnogo sitan i slabasan, mada ima kliker za igru. Mijailovic ne znam sto ne igra, vrhunski centarsut ima, jak je, moze da nosi ovu trojicu iz odbrane u zubima, mada je tehnicki slabiji od sve trojice. Vasiljevic kiksira, Citakovic nije ni igrao nista puno, ali je bio bolji ko klinac mnogo, Vukovic slab. I Filipovic je vise igrao odbranu, nista posebno igrac, ne znam samo na koju foru je bio kapiten ovoj generaciji. Rebic i Terzic nisu ni igrali.

Sredina je spora, previse je tu poteza u mestu, bar kad govorimo o ovom centralnom delu. Zadnjeg veznog igra Djuric uglavnom, a rotira se sa Crnadakom, ne dojme mi se. Prvi je sitan i premalo agresivan, drugi trci i cima se, ali preteruje, i radi ono sto i ne treba, sve u svemu, daleko od prvog tima jako. Ispred je Tufegdzic, moze on ok igrac da bude, trci dosta, borben je, zna i sa loptom svasta, ali nesto mi fali kod njega, ne znam, ne izgledaju mi previse fudbalski njegovi potezi, predugacke noge ima, ne znam, serem. Adzic odskace bas, ja sam sve mislio da ga guraju, ali on je glavni igrac ove ekipe. Igra levo vise, ima vic, zna sa loptom, brz je, ima i tehniku, ali i razmazen i kavgadzija, medjutim, najblizi prvom timu zaista. Petrovic igra zadnjeg veznog, u derbiju je bio ubedljivo najgori igrac. Stojanovic je Dikin sin, jasno je sto je tu.

Desno Cvetkovic, levo je uglavnom igrao Romanic, mada i Adzic od kada se Panovic povredio. Cvetkovic je bio moj favorit iz ove generacije, ali nista on nije napredovao, jeste najbolji strelac ekipe, ali ume tako nekad da bude nikakav faktor u igri, da ja ne znam. Podseca me na Lazovica, brz je mnogo, ima i takvu neku cudnu tehniku kao i Laza. I u glavi mi se cini da je kao Lazovic, a to nije pohvalno. Romanic je dosta bezobrazniji u pozitivnom smislu, i vise mi se svidja njegov stav na terenu, ipak nije bolji igrac od Rangelova recimo kog isto nisu videli u prvom timu. Panovic je na 13 utakmica dao 2 gola i to protiv Lokomotive Beograd, skromno i jadno za nekog ko je prvi spic, solidan igrac, nista posebno, imali smo i bolje spiceve u prethodnim generacijama (Zukanovic, Ivanovic) koji nisu stizali do prvog tima. Platisa je prosek bas.

Ima na kanalu s ovog klipa koji sam okacio i derbi gde smo razvalili prehajpovanu 98 generaciju Partizana, bukvalno je 5:1 moglo da bude.

Sve u svemu, krajnje prosecna generacija, cak bih rekao i da Djuric izvlaci neki maksimum, trude se lepo i po zemlji da igraju, ali slabo je to, ne mogu tri pasa da vezu. Ne bi me iznenadilo da ne dobijemo nijednog igraca iz ove generacije za prvi tim. Stankovic je dobar golman, Adzic je glavni igrac i odskace u svakom smislu (opet kazem, ja sam bio ubedjen da njega guraju, posto nije on bio tolko dobar pre), moj favorit Cvetkovic opasno stagnira. Ostali su prosek, bilo je i boljih iz prethodnih generacija koji nisu stizali do prvog tima.

Videcu i da kadete odgledam ako stignem.

[youtube id=”iM_zwDZhWoc”]