Кошарка Осврт форумаша

Forumaški osvrt: Jović, Miler, Cirbes, Gudurić, i još po nešto

Autor: Il genio, crvenazvezdabeograd.tv/forum

U ovakvim utakmicama, kada su u poziciji autsajdera, najbitnije je da imas egal 3 minuta pre kraja. Tada utakmica moze da ode u tvoju korist. Zbog toga se ja nisam previse nervirao sto smo na poluvremenu imali samo +3 umesto +10… Ne mozemo mi da rutiniramo toliko kvalitetniju ekipu, da ih drzimo 40 minuta na 10ak rezlike. Moralo je doci do pada, koji se dogodio krajem druge i pocetkom trece cetvrtine. Ipak, malo me nervira nacin na koji se to dogodilo. Po mom misljenju, Real je pokrenuo Lazic sa 3-4 gluposti. Prvo ona kontra, kada se nepotrebno zaleteo i ispala mu lopta, i posle kada je pokusavao nesto da kreira, pa im bacao loptu u ruke. Na takve stvari pizdim. Sto bi rekao Kari, ne dalje od opanaka. To bi otprilike bilo sve sto mi je zasmetalo, a sad cu o pozitivnim stvarima kojih je bilo neuporedivo vise.

Joviceva igra u prvom poluvremenu je Teodosicev nivo. Ja nisam mogao da verujem svojim ocima. Ono je bio skolski primer kako treba da izgleda jedan plejmejker: prvo savrsena kontrola lopte, ledjne promene, lagano prenosenje lopte na protivnicku polovinu. Zatim ona njegova najbolja osobina, prva opcija u igri je asistencija, da se pre svega razigraju saigraci. I za kraj, siguran sut iz naskoka sa poludistance i racionalan izbor. Imao sam osecaj kao da je ispao iz vremenske masine, kao da je dosao iz starih dobrih osamdesetih… Takvi plejevi su nazalost izumrli, ali Jovic je uziveo uspomenu na njih. :)

Cujem se pre neki dan sa kumom iz Amerike, velikim NBA zaludjenikom, i prva stvar koju mi je rekao je bila: “Ej, vidim doveli ste Kvinsija Milera!”. Znam da zna i epizodiste sto igraju po 30 sekundi, al me iznenadilo toliko ushicenje. Ishvali ga covek za sve pare. Doduse, ishvalio je svojevremeno i Mekela, al sinoc ipak ukapirah o cemu se radi. Idealan igrac za nas, totalno van sablona kome ne trebaju nikakve akcije. Prvo poluvreme nas je odlepio na 10 razliku, u trecoj cetvrtini nas vratio u zivot. U cetvrtoj su ga zatvorili, ali to je ostavilo prostora da se proslave Guduric i Rebic. Ima jedna stvar koja me brine, ali o tome na kraju posta.

[youtube id=”RAWklZAthwI”]

Jedna stvar ne sme da se ospori Radonjicu, da to je ogroman individualni napredak kod nekih igraca. Prosle godine su to bili Bobi i Kalina, a ove godine primer je Cirbes. Dosao je kao jednodimenzionalan centar koji napada kos iskljucivo iz p`n`r a ove sezone trpa iz svih mogucih pozicija. Imam utisak da mu je ove sezone primarna napadacka opcija niski post, spustamo mu lopte kao sto smo prethodne dve sezone spustali Bobiju. Pored toga, brz je i snalazljiv pod kosem, konstantno ugrozava kos. I za kraj, stvar koja najvise fascinira, jos od odlucujucih utakmica prosle sezone, on je najmirnija ruka sa penala. Mozes da stavih kucu da ce pogoditi. Neverovatano.

[youtube id=”IwaukhpqOuw”]

Za kraj, Gudura. Fascinira zrelost sa kojom igra. Ima kosarku u malom prstu, raznovrstan je, odlican atleta, i na sve to ima i herca. Ne mogu da ocenim koliki su mu krajnji dometi, ali ne sme da podbaci ispod nivoa legitimnog EL igraca.

[youtube id=”y0VtiQ1Q2qQ”]

Ona stvar sto me brine: Naime, uloge su se donekle iskristalisale, pre svega Milerova. On je prva zvezda ekipe, neko ko drzi loptu u rukama kad se resava, i to za sad deluje kao dobitna kombinacija. Interesuje me sta ce biti posle 1. decembra kad u petorci budemo imali jos jednog takvog? Plasim se da ce nam trebati jos jedna lopta.

Скочи на траку са алаткама